Merdeka!!!

Merdeka! Merdeka! Merdeka!
Begitulah laungan ku di dalam hati sebaik saja aku hantar kertas peperiksaan pada petang tadi. Paper yang sepatutnya 3 jam (2.15 petang hingga 5.15 petang), tapi aku hantar pada jam 3.45 petang. Aku hanya jawab dalam masa satu jam setengah. Hahahahahaha....sengal. Apelah nak jadi. Study tak. Jawab punye la cepat. Tapi bile diingat balik, semenjak aku sambung study kat UiTM Shah Alam ni, tak pernah kot aku kuar on time. Mesti awal je. Nak kate pandai, pandai bende nye kalo setakat dapat pointer dalam lingkungan 3.20 kebawah. Hehehe...tapi tak pe lah. Yang penting aku hepi. Start esok, aku akan mula kerja full time balik. Takde dah kelas hujung minggu macam yang sebelum ni. Start sem balik hujung bulan Disember nih. Harapnye sem depan dapat aku tempuh dengan tabah....

0 berkongsi ilmu: