F Baretta, 20 butir isi Peluru...

Assalamualaikum...
Huhu...aku baru je balik dari latihan menembak. Haish, setelah 3 tahun aku berpindah ke tempat yang baru, ni la baru pertama kalinya aku gi menembak. Menggigil gak la tangan sebab lama tak menembak. Bukan sebab cuak, takut or seumpamanya. Cuma, sebab tangan tak biasa. Masuk ke peluru yang ke 4, tangan dah ok. Tak menggigil lagi. Kebetulan plak tadi, de sorang organiser untuk cari para penembak tepat untuk diserapkan ke dalam team penembak tepat. Aku harap, sesangat aku terpilih. Pas tembak je tadi, aku tengok, dalam kawasan bold tu, de 16 biji. maknenye lagi 4 kat luar kawasan. 4 biji tu mesti yang aku gigil tadi. Hampeh tol. Kalo tak, dah bleh cipta record. Hohohohohoho....Pape pon, alhamdulillah sebab tiada insiden yang tak diingini berlaku sepanjang latihan menembak tadi. Harapnye, aku terpilih untuk diserap ke shooter team. Amiiiiinn......

0 berkongsi ilmu: