Sahabat Blogger

Assalamualaikum...
Tadi, aku buka dashboard blog aku. Aku tengok le pe new updates pada blog yang aku follow. Tibe2 ternampak blog piliham malaysia, ade kategori baru. Dorang nak adakan pulak kategori Shabat blogger mengikut negeri. Syarat nye, kene taip tajuk ikut negeri. Contohnye, kalo blogger pahang, buat tajuk saya blogger Pahang. Tapi aku fikir plak. Aku ade sedikit krisis identiti nih. Aku lahir kat Temerloh Pahang. Tapi dibesarkan sepenuhnya di Kota Kinabalu, Sabah selama 17 tahun. Parents aku plak sekarang menetap di Pasir Putih, Kelantan. Agak2 korang la, aku nak join sahabat blogger negeri mana??
Haish.......

5 berkongsi ilmu:

suria lekatlekit said...

kelantan la sebab kampung halaman dh jd kat situ kan??

Tajul said...

saya vote kelantan !

ibn salam 03 said...

Kelantan ke??
kang org pahang terase ati pulaks sebab aku tak pilih Pahang...
hehehehehehehe......

MrsPauOzzy said...

sabah bah! =)

ibn salam 03 said...

mau jua pilih sabah...
sebab d sana la bermula segalanya...
bnyk tol pengalaman pahit manis d sana...
hehehehehe.....